Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Saaayush

13. 7. 2009 19:06
Ahoj

Já su taky z Hradce, dokonce bydlím blízko Hradebky. Chodila jsem na střední o takových 200 metrů dál (říká se jí elitní gymnázium, ale já se paradoxně stydím). To ale není jediná věc proč jsem začala číst tvůj blog. Líbí se mi, že kašleš na karmu... Jen tak dál, ráda si od tebe zase něco přečtu. Jestli chceš, můžeš i ty ode mě.

0 0
možnosti

qwestopfive

14. 7. 2009 10:10
Re: Ahoj

Ahoj, no já z Hradce nejsem, jsem z Jaroměře, ale do Hradce chodím na Hradebku. Ten gympl myslíš biskupák? Dííík za pochvalu ;-) jsem rád.... :-)) a když říkáš, že si můžu taky od tebe něco přečíst, tak mi napiš adresu blogu a já kouknu, jo?? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.