Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

svetla666

4. 9. 2009 11:55
A NEJDUUUVERYHODNEJSI JE ZE SE KARMA DA KONTROLOVAT ale JAK

Vite to nekdo? ;0) podstatne je,ze kde je naklikana ta se vyvesi lidem na oci jako ohodnocena jako MILDE SORTE EXKLUSIV A CTENOST UZ PRIJDE SAMA. SUPER MARKETINGOVY TAH NA PSYCHE CTENARU.JO A FURT NAS NEMAZTE A NEBLOKUJTE JOO DUUVEROHODNI.DIKEC.

0 0
možnosti

Libovůle

2. 9. 2009 21:04
Ne každý bloger se stará o karmu

Od nepaměti kritizuji to, co se mi ve společnosti nelíbí a chválím lidskost v jakékoliv podobě. Pouze si jen tak chodím světem a pozoruji to hemžení kolem sebe - a píšu. Nezlehčovala bych ani politická témata, do kterých přispívám - ve finále si je i sama moderuji a je mi šuma fuk, že mě čtenáři nešetří. Občas zabrousím do sportu či každodenního života - těm článkům padá karma na 7 - 10, ale já to neřeším. Jsem ráda, že obrovské trable co občas trápí mě, dokáží se mnou řešit i ostatní. Občas je popíchnu a pozlobím, ale to patří k naší české povaze ;-)

0 0
možnosti

qwestopfive

2. 9. 2009 21:11
Re: Ne každý bloger se stará o karmu

:-) Můžete mi povědět (napsat), jaký to ctěný blog je váš?? ;-)

0 0
možnosti

kytt

2. 9. 2009 19:40
to je zvláštní

ehm, takže abychom si to ujasnili: cílem CELÉHO toho blogového příspěvku je jen poradit ostatním blogerům, aby nepsali pouze kvůli karmě či jakési prestiži, je to tak? To ovšem vychází z předpokladu, že to tak většina z nich dělá - jsou nějaké důkazy, že to tak skutečně je? Pouhý fakt, že server umožňuje články hodnotit a že to někteří čtenáři příspěvků dělají ještě není důkaz.

můžu ještě malý dotaz na autora toho článku? Ve mně totiž spojení Hradec Králové a příjmení Hrudka vyvolává vzpomínku na editora zdejší MF Dnes - je tu nějaká příbuznost?

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.