Diskuse

Rande naslepo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

5. 9. 2009 22:47
A?

Tak zaprve - jak rika jedna bezva limca "kdyz ji milujes, neni co resit" - pokud mi prijde nekdo fajn, tezko me rozhodi, ze je "prumerny" a ne zadny model... a zadruhe - myslite snad, ze do seznamky chodi jen zoufalci? To uz je preci davno prezite. Kdyz nekdo nema moznost  nebo se mu nedari se seznamit, proc by si nedal inzerat? treba pres nej potka nekoho zajimaveho... a za treti, jen tak mezi reci - priste si po sobe text prectete nahlas, pokud se chcete vrhat do literatury, jedine tak zjistite, ze se hrozne casto opakujete... a neberte to ve zlem... :-)

0 0
možnosti

Libovůle

6. 9. 2009 1:38
Re: A?

.....a třeba to byl krásný muž a ani se nechtěl setkat, jen byl rád, že našel vrbu ;-D

0 0
možnosti

Tomiq

5. 9. 2009 21:44
Moje zkušenosti...

Přes internet jsem se seznamoval několik let. Počet ženštin, se kterými jsem se seznámil, by se dal počítat možná na stovky a schůzek jsem absolvoval několik desítek. Sice nemám tak barvité zážitky, jako jeden zdejší bloger, který na nich založil svůj blog, ale obecně můžu říct, že ten člověk vypadá v reálu jinak než "virtuáně" - a to i když si s ním i telefonujete a slyšíte jeho hlas.

S mou přítelkyní jsem se seznámil právě přes net. Na netu se jevila skoro jako intelektuálka a když jsem ji poznal osobně, byl jsem příjemně překvapen, že je sice velmi chytrá, ale normální příjemná holka :)

Nelze se spoléhat ani na aktuální fotky, kterou ten dotyčný člověk pořídí těsně před odesláním, protože fotky jednak trochu zkreslují, jednak každý jinak vypadá trochu jinak ve "2D" a ve "3D". Jako jednou jsem se seznámil s jednou slečnou, která na fotce vypadala děsně sympaticky a v reálu spíš připomínala kobylu :)

0 0
možnosti

oldiess

5. 9. 2009 22:33
Re: Moje zkušenosti...

Tak slečna připomínala kobylu? Hm, a kolika z těch desítek jste zase vy připomínal koňa?;-D

0 0
možnosti

LuckaSt

5. 9. 2009 21:41
Musím se hooodně učit..

hoodně učit, mami, abych se vůbec mohl na dveře vedoucí do literárního světa alespoň podívat... sorry, ale přínos je pro mě po přečtení článku naprosto nulový...

0 0
možnosti

Libovůle

6. 9. 2009 1:42
Re: Musím se hooodně učit..

...asi nevymetáváte internetové seznamky ;-)

0 0
možnosti

Albert.Pes

5. 9. 2009 20:27
Tohle

je jeden z nejnudnějších blogů o ničem, co jsem kdy četl. Jestli se potřebujete vypsat, abyste do toho "světa literatury" prorazil, není zcela marné činit tak neveřejně.

0 0
možnosti

petrph

5. 9. 2009 20:06
což je pravý opak normálního rande

Pokud je to běžné rande-tak se s někým náhodně setkáte, zaujme Vás krátce svým zjevem, tak si dohodnete první rande, sejdete se na něm, vidíte že vypadá stejně /hezky/ jako předtím. Ale jinak nevíte nic, dokonce snad ani jestli je volný...

No a nebo si dlouho kecáte po internetu -víte o ní, že to je bezva osoba, máte společné koníčky, zájmy, znáte vzájemně své přednosti i zlozvyky, své plány do budoucnosti, jste si sympatičtí (duševně), no a teď jde jen o to, jestli na rande příjde vysněná sexbomba, a nebo "průměrná holka se kterou by jste do hlubšího vztahu nikdy nešli".....Tak mám dojem, že někdo o svém budoucím partnerovi a životě přemýšlí něčím jiným než hlavou....

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.