Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

7. 4. 2010 9:35
Jsou skupiny a zpěváci,

které táhnou a které netáhnou. Já si třeba Landu nebo Nohavicu utéct nenechám. Naposledy jsem byl na Kamelotech a mrzí mne, že už nekoncertuje třeba Laďa Merta. Ale jaký je důvod jít na něco, co mne nezajímá? A poslední větou tomu dáváte korunu "a to přesto, že jde o charitu". Vždyť možná právě to hodně lidí odradí. Já bych na něco, co je spojené s charitou nešel už z principu. Jaký je důvod podporovat parazity? Nepleťte si s podporou invalidů nebo postižených. Tam s pomocí souhlasím a sám dost pomáhám. Příště do podobných úvah charitu nedávejte.

0 0
možnosti

kafy

7. 4. 2010 9:25
;)

Tohle není nic nového. Děje se to dlouhou dobu a nejeden dobrý klub to zahubilo.

Lidi dost často nemají chuť, peníze, čas, nebo vše dohromady. A já se jim ani nedivím. Majitel nebo provozovatel klubu musí něčím zaujmout, nabídnout něco, na co bude slyšet dostatek zákazníků natolik, aby se mu podnik alespoň trochu vyplatil. Přírodažel to ve většině případů znamená udělat z klubu dýzu pro cucáky, kteří tam utrácejí kapesné :D.

Nám v padesátitisícovém městě zbyl v podstatě jeden klub, kde se hraje nějak pravidelněji živá muzika. A i tak nebývá exta narváno :/.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.