Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lanta.2004

15. 8. 2010 16:39
Víte co to je Cover verze nějaké skladby?

Cover verze jsou skladby ,které nahraje či nazpívá jiný umělec než ten,který stvořil originál.

Vy si pletete pojem cover verze s pojmem improvizace.To je přesně to co popisujete.

A jinak mě osobně improvizace umělců na koncertech připadá naopak jako zpestření.Studiové verze skladeb znám a nepožaduji na koncertech jejich 100% interpretaci.Rád se občas nechám překvapit nějakou improvizací,která skladbu oproti albové verzi povznese o kus výš.

Pamatuju si obvzlášť na jeden velice příjemný okamžik,když jsem byl na koncertě mé obíbené Joan Baez v Lucerně a ona zazpívala skladbu Diamond and Rust naprosto jinak než jsem do té doby znal z jakékoli její nahrávky.Bylo to příjemné a velmi povedené.Publikum to přijalo s nadšením.

0 0
možnosti
K4

kirduk 4

15. 8. 2010 17:22
Re: Víte co to je Cover verze nějaké skladby?

Pověstný je tím i Bob Dylan,který často své staré skladby interpretoval tak,že nebyly k poznání.

0 0
možnosti
MP

Vrah

15. 8. 2010 16:27
~

No vidíte – když jsem v 80. letech chodil na bigbítové koncerty, nijak mě nepřekvapovalo a neděsilo, když kapela změnila instrumentaci a někdy písničku úplně překopala. To jsem měl na bigbítu rád – že se ta muzika vyvíjí, že to není petrifikované jednou provždy.

Představa, že jdu na koncert a slyším to samé, co mám doma na desce, na takové koncerty bych asi nechodil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.