Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kyseline

11. 1. 2011 12:20
Facebook je dobrovolné zesměšňování

Mě je 24 let. Takže nejsem někdo u koho by jste si řekli, že je jasné, že není na facebooku, že na to nemá "věk". Možná jsem konzervativní člověk co se týká mého soukromí ale přijde mi naprosto nevhodné a trapné každou svoji denní událost ventilovat do světa. Co je komu proboha do toho! Když budu někomu něco chtít říct, řeknu mu to osobně. Od toho snad existuje konverzace a přátelé ne!? Proto se scházím s kamarády. Ale jestliže už bylo všechno na "fuckbooku" řečeno, šidíte jen sami seme a neužíváte si "real-life". Asi před dvěmi lety jsem se na facebook zkusil zaregistrovat. Dopadlo to tak, že jsem byl okorát naštvaný. Byl jsem neustále označován na fotografií. Moje osobní fotografie s přáteli opravdu nechci aby každý člověk, kterého jsem znal před 10 lety viděl a věděl o mím životě každou maličkost. Častý argument že na facebooku, potkáte lidi, které by jste už asi nepotkali, staré známé.. Je z velké části nesmyslný,právě proto,že se s nimi už nestýkáte, tak je už nepotřebujete vidět!

0 0
možnosti
JH

arborman

11. 1. 2011 12:53
Re: Facebook je dobrovolné zesměšňování

Evidentně jste si neprošel nastavení..Soukromí na této síti,lze poměrně dobře omezit tak, aby vaše fotky,statusy, zkrátka cokoli viděl pouze ten koho vy sám určíte..to, že s tím neumíte zacházet, nehažte na facebook.

0 0
možnosti
R

roman36

11. 1. 2011 11:29
Z trochu jiného soudku.

Už se nedivím skoro devadesátileté tetě že nedokáže pochopit co je to vlasně ten internet. Já ve svých 35 letech nejsem schopný pochopit facebook. Zkrátka nejsem schopný pochopit tu filozofii. A abych byl upřímný, začínám mít z podobných záležitostí spíš strach. Desetiletý kluk mé přítelkyně farmaří. Za 5 minut má salát, za den mrkev atd. Co mě ale zarazilo, strašně se nudí. Čas do sklizně nedokáže nějak smysluplně zaplnit. Já v jeho věku stavěl rádia, barevnou hudbu, lepil lodě a budoval panel na vláčky.  Bez počítače, bez TV (kromě několika málo pořadů se nedalo dívat na nic), bez SMSek kamarádů. Přesto se mi ty dny zdaly strašně kráté. Je tedy otázkou, co bude následovat?

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.