Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sarahshir

30. 11. 2011 20:28
PANE AUTORE

VY TEN ČLÁNEK PÍŠETE, JAKO BY VÁM NEZBÝVALO NIC JINÉHO, NEŽ SE NA ČESKOSLOVENSKO MÁ TALENT DÍVAT?...:-) TAK SI PŘÍŠTĚ NAJDĚTE NĚJAKOU SMYSLUPLNĚJŠÍ ČINNOST, NEŽ SLEDOVÁNÍ POŘADU, KDE JEČÍ LUCIE BÍLÁ.JE TO ÚPLNĚ JEDNODUCHÉ...KOMU SE CO NELÍBÍ, AŤ SE NA TO NEDÍVÁ.

ALE TO BYCHOM NEBYLI V ČESKU.

A NEMĚLI BYCHOM CO POMLOUVAT, ŽE?

a VÝSLEDEK CELÉ SOUTĚŽE JE TAKOVÝ, ŽE NIKDO Z ČECHŮ A SLOVÁKŮ SVÝM UMEM ATAIE NEPŘEDČIL A TAK DIVÁCI NEPOKRYTECKY ZVOLILI JEHO VÍTĚZEM. ZDÁ SE MI TO NAPROSTO V POŘÁDKU

A TAKHLE MEDIÁLNÍ BUBLINA JE ÚPLNĚ ZBYTEČNÁ PROTOŽE VĚTŠINA ČECHOSLOVÁKŮ ATAIE OBDIVUJE A FANDÍ MU.R^

0 0
možnosti

trejus

30. 11. 2011 4:37
....

Vim, ze to bude znit otrepane, ale tentokrat je to pravda "Ani jsem nevedel, ze uz to zase davaji" Televizi nesleduji, ale tentokrat jsem nezahledl ani titulky na seznam.cz a ze to pry vyhral cizinec...proc ne, ja mu gratuluji ze dokazal ten zbytek divaku, co to jeste sleduje, zaujmout, a takova to kazdorocni podradna soutez nema zadnou vypovidajici hodnotu o urovni nadanosti ceskeho, slovenskeho ci jakehokoliv jineho naroda..

0 0
možnosti

z-VV-na-bliti

28. 11. 2011 18:41
Heh...

..."Ataie prostě do soutěže přihlásil jeho kamarád (Čech), který si u něj talentu všiml." >> si toho talentu vsimnul na soutezi Ukrajina hleda talent? A jak ze je to s tim jeho zazemim a kulisama, jak tu o nich nekdo psal? Jestli to naaahodou nebude tak, ze cesky a slovensky amatery zariznul protrelej harcovnik.

1 0
možnosti

stařec bez moře

28. 11. 2011 17:30
Je zajímavé, že pijavice jsou přisátě ještě dřív než mají co

SÁT.

0 0
možnosti

Jednoho krásného dne ...

28. 11. 2011 16:58
mě ani tak nevadí že vyhrál cizinec

jako spíše to, že vyhrál profík, který se svými třemi vypilovanými vystoupeními objíždí podobné festivaly. tak nějak jsem předpokládal, že to má být platforma pro amatéry, kteří něco zajímavého umí. a absurdní úplně mi přijde, že se může zúčastnit české verze stejného pořadu, když před tím vystupovali v té samé mutaci v jiných zemích

2 0
možnosti

čuk2gek

28. 11. 2011 17:07
jojobajobajo

detailně to popsal Petr Gross ve vedlejší rubrice "společnost" - asise uklep, když to zařazoval

0 0
možnosti

babka_080

28. 11. 2011 16:56
Vám vadí Bílá?

Tak to nekomentujte,pokud jste chtěl psát o  Bílé,Mě a mnoha lidem vadí ,že to vyhrál  cizinec.Ale ¨já bych neposlala  sms nikomu a to jsem také udělala  a z mých peněz to nejde! Našla bych stovky případů ,kde se  neposílají sms a přesto to vyhraje vždy ten kdo si to nezaslouží.Jsme již takový národ  a kdo neskáče není čech vám nevadí? Přece ten náš   Jágr také nehraje za vlast  ani v žádném z našich klubů a je miláček néroda ,když jedenkrát za rok je vlastenec ! :-P;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS