Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

sasky04

3. 8. 2009 16:35
Co třeba takhle

Tradice- strana vyznávající tradiční hodnoty- rodinu, křesťanskou morálku (vychází z bývalých ideí KDU)

Odpovědnost- ano třeba za své voliče, nebo odpovědnost každého sám za sebe- to by mělo být prioritou každé strany

Prosperita- asi těžko bude dnes někdo hlásat chudobu.

Nechci kritizovat Vaše psaní, ale dělat závěry typu: "tuto stranu nevolím, protože nejsem schopen si počkat na další informace"... posuďte sám, jak to vypadá. Odepisovat p. Schwarzenberga a argumentovat věkem- to se hodí spíš někam do hospody než do seriózně se tvářícího článku. Pokud trpíte takovýmito předsudky, snad volit radši nechoďte. Já si naopak myslím, že být více politiků s morálkou a charismatem p. Schwarzenberga, politika v ČR by vypadala úplně jinak- totiž začaly by se snad konečně řešit důležité problémy.

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

3. 8. 2009 21:49
Re: Co třeba takhle

To písmeno"P" už znamená jediné. Po prvních a nedodržených slibech "Probuzení ze sna".  Voliči této strany jsou dvojího druhu.

Buď jsou to najivkové a zasnění lidé. Nebo lidé (spíše podnikatelé), co už mají dohodnutou podporu na obě strany. Té první skupiny je mi líto. Protože jim skutečně věří. Je to ale skutečně dopředu dohodnutý byznys. A jak se zmínil Kalousek - u vínečka domluvený. Ale už neřekne, kdo všechno u té myšlenky byl. Zkrátka není to řešením. Určitě existuje jiná neparlamentní strana, která si zaslouží víc pozornosti médií. Není to tak jednoduché, že se objeví rychlokvaška (pokaždé před parlamentními volbami) a věci jsou vyřešeny, nebo se změní. Už ta pozornost médií ještě před vytvořením strany a nebo cílů strany, je podezřelou věcí. Ale jak se říká- chytrému napověz a hloupého trkni. Tohle ovšem vypadá na pořádný kopanec a přímo od Kalouska. On už se vám z těch slibovaných hloupostí vylže.

0 0
možnosti
IK

jjumbik

3. 8. 2009 16:31
no vidím

že jste asi dost mladý.

Jde přece o tři základní atributy hodnot liberálních konzervativců.

Možná vás to překvapí, ale oni nemluví o sobě, ale o tom, co si představují, že má ve společnosti převládat jako filosofie. :-) 

0 0
možnosti
LK

liuk

3. 8. 2009 16:35
Re: no vidím

A já s těmi hesly souhlasím. Ale přece nemůžu ty hesla veřejně zastupovat, když se jimi neřídím. U Schwarzenberga je tradice fakt smích. Je ministrem za Zelené, je na jejich  plakátech k eurovolbám, oni neuspějí, on za pár týdnu přelétne jinam.

0 0
možnosti
ZJ

Fanda Šmanda

3. 8. 2009 16:31
No no,

Ty snad nevěříš průzkumu politologů z olomoucké univerzity, podle něhož má TOP 09 téměř 10% ? :-) Tedy já mu nevěřím taky, když jsem ho četl tak jsem se smíchy za břicho popadal, ale je vidět že řada novinářů i politologů je z TOP-ky prostě nadržena na nejvyšší možnou míru. :-)

0 0
možnosti
LK

liuk

3. 8. 2009 16:23
Jojo

Tohle jsou přesně věci, které jsem si taky už několikrát o topce říkal. Ještě jedna věc. Jsem před pár dny chodil okolo toho billboardu s knížetem a měl jsem dojem, že mi Schwarzenberg kouká do očí ať jsem byl kdekoli. Něco jako Velký bratr v 1984. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2045x
Literární, filmový, hudební, divadelní, snad i výtvarný fanoušek s nepříliš tradičním náhledem na věci.