Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Saaayush

9. 2. 2011 13:59
:-P

Tisíc a jedna noc? Ale co by ne, jen si musím dát o něco víc vínka než obvykle... Ale beze srandy, já ještě tento seriál neviděla. Protože mě dnes přepadla nostalgická nálada (typické projevy - poslouchání hitů z 90. let, přemýšlení proč asi tankrát letěly blond vlasy až po lopatky a já se tomuto trendu vymkla a nákup zahrnující moje oblíbené lékorky), vzpomínala jsem pochopitelně i na moji tehdejší zálibu právě v telenovelách. Když přijde období, kdy holka nebo ženská sní o Panu Dokonalém, má chuť podívat se na "pohádku", nebo jen chce relaxovat, asi jde veškeré opovrhování tímhle žánrem stranou. Nedokážu říct, jestli budu na tento seriál koukat, ale... Že by to chtělo v tomto vystresovaném období odpočívat u něčeho jiného než u kriminálek?

0 0
možnosti

kadet

2. 2. 2011 17:35
Nejlépe to zhodnotí diváci

Bude-li telenovela koukatelná, budou ji diváci sledovat, pokud nikoliv, tak ne. Úroveň diváků však nezměníme, ať se nám to líbí, nebo nikoliv:-)

0 0
možnosti

petrph

2. 2. 2011 10:48
chcete lásku???

Tak nečumte celej večer na televizi :-)

0 0
možnosti

buxus

2. 2. 2011 10:47
Nova má jednu obrovskou výhodu

.. nemusím jí za takové ptákoviny povinně platit.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS