Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roman36a

26. 5. 2011 11:05
Propadly

„staré škole“8-o Ale prd. Spíš naopak. Nechápou že vlak je to velký, těžký, pohybující se rychle po kolejích a kdo se před něj postaví, toho zajede..... Mašinka vesele na cestu si píská, strojvůdce topiči mastné vlasy víská. Kdo s nima pojede, větru dešti ujede, pěkně se projede a na čase získá......

0 0
možnosti

í-mejlka

26. 5. 2011 11:05
Důvod

Napsal jste, že přece třináctiletá a šestnáctilatá dívka nemají vůbec žádný důvod k tomu, aby chtěly spáchat sebevraždu. Já se domnívám, že právě v tomto věku nepotřebují děti žádný "velký" důvod; a mluvím z vlastní zkušenosti. Taky jsem se chtěla zabít když mi bylo 15 let - a proč? Měla jsem noc co noc strašlivé sny, děsivé, plné mučení, násilí, zabíjení a já byla vždycky obětí a nikdy jsem to nepřežila; děsila jsem se doby, kdy budu muset jít spát, snažila jsem se celou noc neusnout a nakonec ze strachu před těmi sny o zabíjení jsem se chtěla raději sama zabít. Bála jsem se někomu svěřit, že se mi bude posmívat, usínala jsem ve škole, ale nakonec jsem měla štěstí na jednu opravdu všímavou a hodnou učitelku, která mi pomohla. Kdyby jí nebylo - tak možná ...

0 0
možnosti

Jarcho

26. 5. 2011 10:38
Neznalost fyziky.

Nic jiného než neznalost fyziky bych za tím nehledal.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS