- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doporucuju podivat se na televizi ve Spanelsku, to budete teprve valit bulvy! :D Neskryta reklama je naprosto vsude, moderatori TV zpravodajstvi mezi zpravy zaradi nejakou nevinne vypadajici informaci o novem produktu, filmy a serialy samozrejme bez varovani, ze jde o reklamu, v radiu totez, no to byste si smlsnul
kdo chce, ten si PP všimne, kdo nechce, ten jí ignoruje, ale aspoň už nebudou rekvizitáři přelepovat na autě VW logo a dělat z něj jakýsi X v kroužku (tak to bylo v Ordinaci, když ještě žila postava dr. Čížka a jezdila tam autem)...
s nástupem PP aspoň tvůrci nemusej nepřirozeně aranžovat třeba flašky a obaly od potravin tak, aby nebyl vidět název či výrobce, nemusej si vymejšlet vlastní značky zboží (viz pivo Husťan v Ozzákovi), nemusej rozmazávat loga sponzorů restaurací na ulici...
no ale hlavně PP není otravná reklama, je prostě tichá a skrytá a kdo je vůči reklamě imunní, ani si jí nevšimne a to se mi na PP líbí
a řešíte věci, které za to nestojí. V televizi se v podstatě není na co dívat, ať se skrytou reklamou nebo bez ní.
Najděte si jiného koníčka, ve Vašem věku bych asi netrávil mládí u Ordinace.
Asi uznáte, že kdyby ve skutečné reklamě statista jen podotknul, "je to hezkej nábytek", nebo se jen tak projel autem a podotknul "tak jsem tady",tak 99.9% diváků si vůlbec nevšime jaké značky ten nábytek nebo auto je.
Až začne v Růžové záhradě kdosi vykřikovat "tento výrobek doporučuje 9 z 10 pediatrů, nebo maminek", popřípadě "tento jar vypere dočista ale úplně dočista", nebo když po jizdě autem zadeklamuje "das Auto, ", tak se skutečně nebude na co koukat....